Verzendkosten € 6,95 (boven de € 75,- GRATIS verzending)

Shopping

What Shipping Methods Are Available?

NL: Wanneer je bij ons een bestelling plaatst zullen we deze verzenden met DHL, grotere orders verzenden we met een privé koerier.

ENG: When you placed an order we ship you’re products with DHL or bigger delivery’s with a private courier.

Do You Ship Internationally?

NL: Nee, op het moment verzenden wij niet buiten de BeNeLux. Wij verzend naar Nederland, België en Luxemburg,

ENG: No, we don’t ship internationally. We ship to The Netherlands, Belgium and Luxembourg.

How Long Will It Take To Get My Package?

NL: Dit is afhankelijk van het afleveradres. Wij verschepen alle orders binnen 48 uur (op werkdagen). Orders binnen Nederland zullen waarschijnlijk een dag na verzending geleverd worden. Verzendingen naar België en Luxemburg kunnen tot 2 dagen langer duren.

ENG: This depends on where you ordered it from. We will ship any order within 48 hours (on business days). Shipments within the Netherlands will probably arrive one day later. Shipping to Belgium and Luxembourg might take 2 days longer. We just started this business, and are working hard to provide you with the best service.

Payment

What Payment Methods Are Accepted?

NL: Wij accepteren de meest gebruikte betaalmethoden zoals IDEAL, Mister Cash en PayPal.

ENG: We accept the most used payment methods such as IDEAL, Mister Cash and PayPal.

Is Buying On-Line Safe?

NL: Wij gaan zorgvuldig en respectvol om met je privé gegevens.

ENG: We are discrete with you’re private information.

Orders & Returns

How do I place an Order?

NL: Voeg de gewenste producten toe aan je winkelwagen en klik op de checkout knop. Voorzie de invulvelden van de juiste informatie zoals je naam, adres etc. Kies de betaalmethode die je voorkeur heeft en plaats de order. Je zult een bevestigings-email ontvangen als je order geplaatst is.

ENG: Add the products to you’re cart and click on the checkout button. Provide the much needed information such as name, adres etc. Choose you’re payment method and the order is placed. You will receive an email that the order is placed.

How Can I Cancel Or Change My Order?

NL: Je kunt een order niet annuleren. Wel kun je de ongebruikte producten terugsturen als je niet tevreden bent. Zodra wij de producten ontvangen hebben zullen wij het geld weer op je rekening storten. Wij kunnen de verzendkosten niet terugbetalen.

ENG: Cancelling the order is not possible. But you can return the unused products if you are not satisfied. After receiving the products back we will transfer the money to you’re bank account. We can not give you back you’re shipping cost.

Do I need an account to place an order?

NL: Het is mogelijk om een bestelling te plaatsen zonder een account aan te maken. Wil je up-to-date blijven van aanbiedingen en speciale kortingen dan raden wij je aan om wel een account aan te maken.

ENG: You can order without an account. But to stay up to date about deals and other special offers it is better to create an account.

How Do I Track My Order?

NL: Als het order ontvangen is door de bezorgdienst zul je een email ontvangen met Track & Trace nummer.

ENG: When the order is dropped at the transport company you will receive an email with an track and trace number.

How Can I Return a Product?

NL: Ben je ontevreden over je producten? Wat jammer. Stuur ons dan een mailtje met het betreffende product en de reden. Verpak de producten zorgvuldig en verstuur ze naar:

Vogelplantsoen 155, 6951HX, Dieren

Zodra wij de producten hebben ontvangen ontvang je een mailtje en krijg je je geld terug.

ENG: Send us an email that you are unsatisfied with you’re product and give us a reason why. Pack the products safely in a box and send it to;

Vogelplantsoen 155, 6951HX Dieren. (mail adress)

After receiving the products back you will receive an email and get you’re money back.